Isnin, 10 Januari 2011

KONON

Kisah-kisah KONON manusia..

walaupun dah diberikn banyak nikmat, KONON nya masih tak cukup sebab orang lain dapat lagi banyak,
walaupun jahil dalaam agama, KONON nya masih baik dgn hanya menyatakan tertunainya solat,
walaupun amalan agama penting, KONON nya menyatakan semua itu remeh sahaja.

manusia-manusia ini hanyalah bermain dengan istilah KONON semata-mata.

2 ulasan:

eja berkata...

man eja setuju sgt2 dgn entry man ni ini lah hakikat manusia zaman sekarang x bersyukur dgn apa yg ada dan meremehkan perkara yg wajib..konon nya semua x cukup lagi..bersyukur la wahai hamba allah

L berkata...

hehe,,thanks..
manusia kn mmg mcm tu..namepn manusia..:)