Jumaat, 16 Januari 2009

Malas dan Idea..

Malas dan Idea..

Ade sorang membe tnye kt aku, mcm ne nak jd rajin n xnak jd malas?

Susah gak rsebye nak menjwb soalan yang sesuai dgn die ni, sebbnye,

aku sendiri pn malas.He! walaupn bnyak idea, tp still malas nk menaip n update blog nie..

sbb 2 da lame aku x update..he!

ntahla, senbenye, aku sendiri pn xtau ape nk taip nie.

walaupn ade idea ni,tp malas...

walauapepn, aku da malas nk dgr ape org nk ckp,walaupn idea2 yg akn dituju kat aku,

aku da malas nk lyan dgan diri aku yang mals nie..

ape yang aku tgh fikirkan skang,

mcmne nk dapat kn solution iaitu idea...

3 ulasan:

akzanis berkata...

Huhu...patut la last update pun 2 bulan yang lepas. Kalu nak sembuhkan malas, perlu ada momentum.

m@NN@ berkata...

momentum oh momentum..

tamansyurga_87 berkata...

hehe..geng la kite...:p
tp tgk skrg ni dah semakin ada momentum ye..hehe